-
Admin
- Základné otázky
- Administrácia
- Legislatíva
- Domény
- Design, úpravy šablóny
- DPH nastavenie
- E-maily a SMS
- Hromadná úprava dát - import, export
- Jazyková verzia web stránky
- Live chat
- Objednávka webstránky od Inteo
- Vkladanie a správa položiek v menu
- Tvorba eshopu
- Tvorba obsahových www stránok
- Porovnávače tovaru, XML feed
- Správa objednávok a faktúr
- Zľavy, kupóny, bonusy
- Používatelia, správa klientov
- Ako nahrať súbory
- Výhody Inteo
- Doprava, dopravcovia, balíkomaty
- Platobné a splátkové systémy
- Sociálne siete a Inteo
- Práca s blokmi
- Objednávky, Fakturácia
- Produkty
-
SEO, marketing
Storno vlastnej objednávky pre registrovaných užívateľov
Vaši klienti si dokážu sami vystornovať svoju objednávku, ak im to dovolíte.
Stačí v sekcii NASTAVENIA/OBJEDNÁVKY/VŠEOBECNÉ zaškrtnúť možnosť POVOLIŤ STORNO OBJEDNÁVKY PRE PREDVOLENÝ STAV OBJEDNÁVKY. Nastavenia uložte.
POZOR: Klient môže vystornovať svoju objednávku iba dovtedy, kým Vy v administrácii nezmeníte jej status. Toto opatrenie je urobené pre Vaše pohodlie, aby klienti nemohli stornovať už vyriadenú objednávku.
Storno objednávky pre Vašich zákazníkov je dostupné po prihlásení v rozhraní MOJE OBJEDNÁVKY. Klient si otvorí detail objednávky a klikne na tlačítko STORNO.
Vystornovanú objednávku zákazník vidí v zozname objednávok podfarbenú na červeno. Nepríde mu žiadny informačný e-mail o zrušení objednávky.
Taktiež Vy v administrácii vidíte túto objednávku s červeným podfarbením. Po otvorení objednávky Vám systém napovie, z akého dôvodu je zablokovaná:
Blokácia objednávky sa zruší akonáhle kliknete na tlačítko ULOŽIŤ v detaile objednávky.