Platobný systém kartami VISA / MC - Ecommerce, GP WebPay, CardPay

VISA/MasterCard platby - zaleží, v ktorej banke máte vedený bankový účet, akú máte v banke históriu a koľko ste ochotní investovať. My odporúčame aj z hľadiska profesionálneho prístupu bankárov a ich flexibility voliť CardPay Tatrabanky alebo GP Webpay  (predtým PayMUZO - je to systém rozšírený v celej Európe, v ČR aj v SR).
Platby kreditnými kartami implementujeme pre banky:
- TatraBanka - CardPay
- GB Webpay (Global Payments Europe) - platba kartou pre Raiffeisenbank, ČSOB, Komerční banka a UnicreditBank.
- platba kreditnými kartami Slovenskej sporiteľne, služba Ecommerce

v ČR: platební systém České Spořitelny 

Odporúčame kontaktovať Vašu banku a rokovať s ňou o podmienkach a návrhu zmluvy o e-platbách, poplatky zo strany banky môžu obsahovať: poplatok za implementačné podklady, poplatok za transakciu v %, obvykle 1-3% z transakcie.

Po uzavretí zmluvy s bankou je potrebné implemetovať platby kreditnými kartami do Vášho eshopu.

Návod na implementáciu platieb kartami:

 

Implementácia CardPay

1. V sekcii NASTAVENIA/PLATOBNÉ BRÁNY vyberte TATRA - PLATBA KARTOU.

cardpay platba kartami

Zakliknite políčko AKTÍVNE a vyplňte ID obchodníka a prístupový kľúč (tieto údaje Vám poskytla banka). 

implementácia cardpay

Kliknite vpravo dolu na ULOŽIŤ.

2. Nasleduje test funkčnosti. Test prebieha na strane banky. Stačí e-mailom poslať žiadosť na tpay@tatrabanka.sk  o otestovanie s odkazom na web a doplniť odkaz na testovací produkt.


3. Po úspešnom otestovaní banka posiela informačný e-mail. Ak budete využívať i službu TatraPay, prístupové údaje sú rovnaké. I v nastavení INTEO sú tieto údaje spoločné. Nedajú sa nastaviť dva rôzne účty!

tipNotifikácie o výsledku platby - REM a RSMS

Pre parametre REM (Emailová adresa pre zaslanie notifikácie obchodníkovi o výsledku platby vo forme e-mailu.) a RSMS (Telefónne číslo pre zaslanie notifikácie obchodníkovi o výsledku platby vo forme SMS.) platí:

  • REM - je nastavený, notifikácie chodia na e-mail, ktorý máte v NASTAVENIA / E-MAILY A SMS / PRÍJEMCOVIA nastavený na príjímanie správ
  • RSMS - nie je nastavený, SMS notifikácie nechodia

 

Implementácia E-commerce 

1. V sekcii NASTAVENIA/PLATOBNÉ BRÁNY vyberte SLOVENSKÁ SPORITEĽŇA - ECOMMERCE.

ecommerce slovenskej sporiteľne platba kartami

Zakliknite políčko AKTÍVNE a vyplňte implementačné údaje (tieto údaje Vám poskytla banka).

implementácia ecommerce

Kliknite vpravo dolu na ULOŽIŤ.

2. Vykonajte testovaciu platbu podľa pokynov banky. Test platby sa robí pomocou testovacej karty (testovací prevod).

3. Ak test prebehol úspešne, pošlite e-mail kontaktnej osobe banky alebo na sporopay@slsp.sk so žiadosťou o prepnutie do ostrej prevádzky.

 

V prípade problémov s implementáciou nás kontaktujte.

 

Nastavenie možnosti platby platobmýni kartami

3. Ak je platobná brána na INTEO aktívna a funkčná, musíte ešte nastaviť jej previazanie na platbu.

V NASTAVENIA / OBJEDNÁVKY / PLATBY. Vytvorte novú platbu, ktorá bude niesť názov platobnej brány (napr. Paypal, TrustPay).

Zvoľte menu a cenu za platbu podľa vlastného uváženia. Dôležité je, aby ste v riadku PLATOBNÁ BRÁNA vybrali systém, na ktorý sa bude táto platba viazať.

previazanie platobného systému s platbou

Novú platbu uložte.

Táto možnosť platby bude po uložení dostupná pre Vašich klientov v objednávkovom formulári.