XML feed pre porovnávače cien

Kde zapnúť XML feed?

V sekcii NASTAVENIA/PRODUKTOVÉ POROVNÁVAČE

XML feed pre produktové porovnávače

Vyberte potrebný porovnávač. Nájdete tu zaškrkávatko pre aktiváciu XML feedu vo všetkých jazykových verziách. Ak používate iba slovenskú verziu, bude tu iba SLOVENSKO. Nezabudnite vpravo dolu kliknúť na ULOŽIŤ.

aktívny xml feed v jazykových verziách

Aké sú adresy XML exportov?

Tieto adresy zadávajte do administrácie porovnávačov cien:

pre Heureka.sk a Odpadnes.sk zadávajte XML feed:
http://www.mojweb.sk/erp/impexp/specialexport/heureka

... namiesto "mojweb.sk" prosim zadajte Váš názov domény (tzv.URL adresa)

Tieto adresy môžete zistiť okamžite kliknutím na tlačítko Feed URL pri aktívnom feede.

Kde nájdem URL adresu xml feedu

 

Tento feed môžete zadať aj pre porovnávače cien Tovar.sk, ZoznamTovaru.sk, prípadne iné.

UPOZORNENIE: aktualizácia feedu prebehne do cca 24 hod. nie okamžite. 

INTEO podporuje viaceré funkcie Heuréky. Viac informácií nájdete v návode TU!

pre PriceMania.sk zadávajte XML feed: 
http://www.mojweb.sk/erp/impexp/specialexport/pricemania

pre NajNakup.sk a PesiaZona.sk zadávajte XML feed:
http://www.mojweb.sk/erp/impexp/specialexport/najnakup

pre eNakupovanie.sk zadávajte XML feed:
http://www.mojweb.sk/erp/impexp/specialexport/enakupovanie

pre Google Nákupy zadávajte XML feed:
http://www.mojweb.sk/erp/impexp/specialexport/googlenakupy

*Podrobnosti o nastavení XML pre Google Nákupy nájdete v návode TU!

 

Jazykové verzie:

Pokiaľ máte jazykovú verziu webu, zaregistrujte sa aj na českých verziách porovnávačov, Heureka.cz, Pricemania.cz, ... .

Pre všetky porovnávače platia jednotné adresy pre XML feedy jazykových verzií, príklady:

Česká jazyková verzia Heureka.cz:
http://www.mojweb.sk/erp/impexp/specialexport/heureka/cz

Česká jazyková verzia Pricemania.cz:
http://www.mojweb.sk/erp/impexp/specialexport/pricemania/cz

Ak máte ako hlavnú jazykovú verziu nastavenú napríklad nemčinu, uvedomte si že potom hlavný XML feed je nemecký:
http://www.mojweb.sk/erp/impexp/specialexport/pricemania

... a pre získanie slovenského XML exportu musíte zadať adresu:
http://www.mojweb.sk/erp/impexp/specialexport/pricemania/sk

 

Ako často sa XML feed aktualizuje?

XML feed sa aktualizuje raz za 24 hodín, v nočných hodinách. 
XML feed je okamžite aktívny.

tipPre okamžitú aktualizáciu XML feedu doplňte do url adresy "_cron" a dajte načítať v prehliadači (zobrazí sa prázdna stránka):

napríklad: http://www.mojweb.sk/erp/impexp/specialexport/heureka_cron

Ak máte jazykovú verziu, _cron doplňte podľa tohoto vzoru: 

http://www.mojweb.sk/erp/impexp/specialexport/heureka_cron/cz

Tovar erotického charakteru pre Zboží.cz

pozor V prípade, že prevádzkujete internetový obchod s erotickým tovarom a chcete vaše produkty ponúkať cez porovnávač cien Zboží.cz, musíte v administrácii zmeniť nastavenie feedu. V sekcii NASTAVENIA/PRODUKTOVÉ POROVNÁVAČE vyberte položku Zboží.cz. Následne zaškrtnite políčko EROTIC GOODS a uložte.

erotic zbozi


Kategória a EAN kód

Ak potrebujete do XML pridať aj zobrazovanie polí EAN kód a Kategória, je nutné tieto polia vyplniť v administrácii Vášho webu v detaile všetkých produktov, príp. cez Excel. INTEO EAN kód a kategórie automaticky generuje do relevantných XML feedov.
Kategórie viete vyplniť aj hromadne cez Vlastnosti kategórie.

otazkaHeureka mi neaktualizuje produkty, čo mám robiť?

V sekcii NASTAVENIA - Import/Export - Automatické exporty odškrtnite preč všetky nastavenia, uložte, potom znovu zaškrtnite a uložte.

Prípadne ešte použite túto URL adresu na okamžité zaktualizovanie feedu: http://www.mojweb.sk/erp/impexp/specialexport/heureka_cron  (za XML feed pre Heureku doplňte _cron a dajte načítať v prehliadači).

 

Prečo registrovať web stránky v porovnávačoch produktov?

  • zvýši sa počet spätných odkazov na www stránky alebo e-shop
  • zvýši sa návštevnosť web stránky alebo internetového obchodu
  • zvýši sa PageRank zaregistrovanej web stránky alebo eshopu
  • niektoré porovnávače ponúkajú možnosť prednostného výpisu, zvýši sa šanca, že zákazník nakúpi práve u Vás
  • porovnávače tovaru sú v dnešnej dobe veľmi preferované, prečo teda nevyužiť ďalší predajný kanál?

POZOR! Pre internetové obchody s väčším množstvom produktov má registrácia do všetkých porovnávačov produktov strategický význam - niektorí klienti dosahujú až 40% podiel návštevníkov, ktorí nakupujú práve z porovnávačov produktov.