Ako sledovať efektivitu reklamy? (URL Builder)

Plánujete poslať newsletter a chcete vidieť, koľko návštevníkov klikne na odkazy v newsletteri? Máte reklamu v eTargete a potrebujete skontrolovať počet návštevníkov z eTargetu a ešte aj vidieť, aké kľúčové slová reálne návštevníci vyhľadávali?
tip Využite Google Analytics URL Builder
Pomocou štatistík Google Analytics je vďaka URL Builderu merateľná platená a neplatená forma reklamy a to pri akejkoľvekreklamnej kampani na internete – mailingová kampaň, PPC reklamné odkazy, partnerské odkazy na portáloch, reklama na sociálnych sieťach, PR články, …

  • ak pravidelne rozosielate newslettre (novinky e-mailom), uvidíte prehľadne počet návštev z jednotlivých newslettrov 
  • ak inzerujete v eTargete (alebo v Seznamáckom Skliku), uvidíte počet návštev z eTargetu a naviac uvidíte aj kľúčové slová, ktoré návštevníci reálne vyhľadali predtým, ako na reklamu v eTargete vo vyhľadávaní klikli

Google Analytics URL Builder

Čo sa zmenilo v Google Analytics?

1. v tomto prehľade vidíte prehľadne všetky otagovanané reklamné aktivity:
Štandardné prehľady - Zdroje návštevnosti - Zdroje - Kampane - nad grafom Elektronický obchod
URL Builder

2. v prípade, že inzerujete na portáloch, kde máte spolu platené aj neplatené aktivity (v eTargete, Centrum, Atlas, Seznam, …), v týchto dvoch prehľadoch uvidíte prehľadne oddelené platené a neplatené reklamné aktivity:
a) Štandardné prehľady – Zdroje návštěvnosti – Zdroje – Vyhľadávanie – Organický
b) Štandardné prehľady – Zdroje návštěvnosti – Zdroje – Vyhľadávanie – Platené