Odkiaľ prichádzajú Vaši zákazníci? Koľko zarábajú jednotlivé zdroje návštevnosti?

Platíte si reklamu, ale neviete koľko reálnych zákazníkov z nej prišlo a aké tržby Vám urobili? Oplatilo sa Vám robiť optimalizáciu pre vyhľadávače (SEO)? Zaplatili ste reklamu v porovnávači cien a neviete, či si reklama na seba zarobila?  


tipZistite, z ktorých zdrojov návštevnosti prišlo najviac zákazníkov - či je to neplatené, alebo platené vyhľadávanie v Google, reklamné bannery, rôzna platená reklama, porovnávače cien, facebook, PR článok, platený odkaz, príp. iné stránky. 
Ak chcete merať aj platené reklamné kampane z Google, je potrebné mať prepojený Google AdWords s Google Analytics.

 

Kde v Google Analytics nájdem prehľad Odkiaľ prichádzajú Vaši zákazníci?

Štandartné prehľady - Zdroje návštevnosti - Zdroje - Všetka návštevnosť - nad grafom Elektronický obchod (alebo Množina cieľov, podľa toho, čo sledujete).

Zdroje návštevnosti Google Analytics

Všimnite si počet transakcií a výnosy z jednotlivých zdrojov návštevnosti:

zdroje návštevnosti analytics