Na titulke napíšte, čo predávate

Kvalitne zoptimalizovaná titulná stránka pomáha lepšej indexácii web stránky alebo e-shopu v prirodzených výsledkoch vyhľadávania.

 

  1. Každá z titulných strán by mala mať napísané, čo ponúka.
  2. Nadpis by mal obsahovať dôležité kľúčové slová.
  3. Z titulky by sa malo dať prekliknúť do podsekcií.
  4. Podsekcie by mali byť prehľadné.
  5. Nemali by chýbať obrázky vybraných produktov.
  6. Mala by byť priama možnosť kúpiť produkty, ktoré potrebujete predať.
  7. Motto stránky nepíšte v angličtine, píšte motto v slovenčine. Motto by nemalo byť všeobecné napr. "všetko pre zdravý spánok", ale konkrétne napr. "postele a matrace pre zdravý spánok"
  8. V bočných stĺpcoch stránky by mal byť zoznam kategórií či obľúbených produktov s možnosťou prekliku. To sú ďalšie dôležité kľúčové slová pre Google.

 

 

Čo by mala obsahovať kvalitná titulka?

Máte na titulke napísané "sme mladá dynamická firma", alebo napr. "sídlime v krásnom meste perle považia"? Takéto vety nikoho nezaujímajú. Návštevníkov zaujíma, čo konkrétne predávate. Na titulnej stránke preto hneď uveďte, čo predávate alebo ponúkate!

 

CMS INTEO ponúka v rámci SEO optimalizácie blok Rozcestník, prostredníctvom ktorého dokážete z titulnej stránky, alebo nadradenej kategórie, presmerovať návštevníka tam, kam potrebujete - do danej sekcie.