Blok Názory zákazníkov

Pochváľte sa návštevníkom svojho e-shopu či webstránky zákazníckymi recenziami. V INTEO stačí vložiť blok Názory zákazníkov.

Pridanie bloku Názory zákazníkov na stránku

1. V sekcii Stránky vyberte alebo vytvorte stránku, na ktorej sa má blok Názory zákazníkov zobrazovať.

2. Kliknite na ikonku Nový blok Novy-blok-ikona

3. Na záložke Obsah označte blok Názory zákazníkov, vyberte oblasť, v ktorej chcete blok zobrazovať, a kliknite na Uložiť.
Nový blok Názory zákazníkov | Inteo.sk

Pridanie názoru zákazníka do bloku

Po vytvorení bloku Názory zákazníkov bude potrebné pridať samostatné názory, ktoré chcete na stránke zobrazovať. Využiť môžete Facebook referencie, hodnotenia z Heuréky alebo e-mailový feedback.

Nový názor zákazníka pridáte kliknutím na Pridať názor zákazníka:
Nový názor zákazníka

V dialógovom okne pre pridanie zákazníckej referencie máte k dispozícii nasledovné polia:
Nový názor zákazníka

  • Meno - meno zákazníka
  • URL - odkaz na stránku
  • Citát - text recenzie
  • Foto - fotka recenzenta
  • Titulok pre foto - nastaví atribút title fotky
  • Alternatívny popisok pre foto - nastaví atribút alt fotky
  • Hodnotenie - počet hviezdičiek, hodnotu je možné vybrať zo zoznamu alebo môžete pridať aj vlastné číslo v rozsahu 1-5. Desatinné číslo oddeľte bodkou - napríklad 4.25

Ak máte v nastaveniach bloku zvolené zobrazenie Dynamický banner s doplnkovým obrázkom, alebo Zoznam v stĺpci s doplnkovým obrázkom, v dialógovom okne máte k dispozícii aj záložku Obrázok s nasledovnými políčkami:

Nový názor zákazníka - záložka Obrázok

  • Obrázok - nastavíte obrázok, ktorý sa zobrazí pri recenzii buď ako pozadie, alebo ako obrázok vedľa recenzie
  • Titulok obrázku - nastaví atribút title obrázku
  • Alternatívny popisok obrázku - nastaví atribút alt obrázku

Nový názor zákazníka uložte kliknutím na Uložiť.

Úprava zoznamu názorov zákazníkov

Vytvorenú referenciu môžete kedykoľvek upraviť kliknutím na názov. S názormi zákazníkov je možné ďalej pracovať nasledovne:

  • názor je možné deaktivovať kliknutím na ikonku oka,
  • pozíciu názoru zákazníka je možné meniť pomocou šípok,
  • názor zákazníka je možné zo zoznamu odstrániť kliknutím na ikonku krížik:

Úprava zoznamu názorov zákazníkov

 

Nastavenie zobrazenia bloku Názory zákazníkov

Na záložke Nastavenie bloku môžete upravovať spôsob zobrazenia jednotlivých zákazníckych referencií v bloku Názory zákazníkov na stránke.

Nastavenia bloku Názory zákazníkov

Nadpis - nadpis, ktorý sa zobrazí nad blokom na stránke

Text - text sa bude zobrazovať pod nadpisom bloku na stránke

Zobrazenie - na výber máte z viacerých možností zobrazenia bloku:

1. Dynamický banner - názory zákazníkov sa zobrazujú ako rotátor

Názory zákazníkov - dynamický banner

2. Zoznam v riadku
Názory zákazníkov - zoznam v riadku

3. Dynamický banner s doplnkovým obrázkom - obrázok pozadia nastavíte v názore zákazníka na záložke Obrázok. Ak obrázok nie je nastavený, názor sa nezobrazí.
Dynamický banner s doplnkovým obrázkom

4. Zoznam v stĺpci s doplnkovým obrázkom
Zoznam v stĺpci s doplnkovým obrázkom