Registrácia e-shopu na heureka.sk

Aktivovali ste si export XML feedu Heureky priamo v administrácií FLOXu. Prebehli základné nastavenia e-shopu pre Heureku, spárovali ste kategórie produktov v e-shope s kategóriami Heureky ...  Čo ďalej?

Na to, aby ste mohli zviditelniť vaše produkty na Heureke, je potrebné registrovať svoj e-shop priamo na stránke heureka.sk. Nie je to nič zložité, stačí si jednoducho vytvoriť účet, prihlásiť sa a zaregistrovať obchod. 

 

Krok 1. Registrácia účtu

Na hlavnej stránke Heureky kliknite vpravo hore na prihlásenie. 

Prihlasenie na heureka.sk

Zvoľte   Vytvoriť účet na heureka.sk 

Vyplňte potrebné polia, váš e-mail a heslo.

Vytvoriť nový účet na heureka.sk

Aby ste registráciu mohli dokončiť, bude nutné potvrdiť aktivačný e-mail. Nájdete ho vo svojej schránke. Potvrdením sa aktivuje nový profil na heureka.sk. 

Aktivovať účet na heureka.sk

 

Krok 2. Pridať/upraviť obchod

Na hlavnej stránke Heureky skrolujte úplne dole do pätičky stránky. V sekcií Pre Partnerov kliknite na odkaz Pridať/upraviť obchod. 

Pridat obchod na heureka.sk

Otvorí sa vám registračný formulár. Je potrebné vyplniť minimálne povinné údaje - Názov obchodu, URL adresu domény (homepage), URL adresu XML feedu pre Heureku, e-mail, kontaktné a fakturačné údaje. 

Povinné údaje v registračnom formulári

 

Kde nájdete URL adresu feedu / URL adresu vášho súboru so zoznamom produktov a jeho cenami?

V administrácií e-shopu v sekcií NASTAVENIA / Produktové porovnávače / Heureka kliknite na 

Feed URL skopírujte do Heureky

Systém vám po kliknutí zobrazí adresu XML feedu, ktorú si jednoducho skopírujte a vložíte do registračného formuláru Heureky. 

URL adresa XML feedu pre heureka.sk 

Podľa návodu z Heureky:

"E-shop musí prejsť manuálnou kontrolou administrátormi Heureka.sk a do 48 hodín dôjde k jeho schváleniu alebo zamietnutiu, o čom ste informovaní emailom na kontaktnú osobu uvedenú v administrácii."

Pri kontrole:

- sa porovnávajú dáta v XML súbore s tým, čo uvádzate na webe (dostupnosť, cena, prípadne názov produktu, GIFT, atď.),

- kontroluje sa uvádzanie obchodných podmienok,

- IČO prevádzkovateľa a taktiež či je prevádzkovateľ zároveň aj predajcom (forma dropshippingu nie je podporovaná),

- Či názov obchodu súhlasí s doménou obchodu alebo s názvom obchodu na webe, či sú vyplnené správne kontaktné a fakturačné údaje a či je funkčná URL homepage.