Google Adwords konverzie

Ak využívate platenú reklamu v Google Adwords určite sa oplatí sledovať svoje konverzie. Vďaka sledovaniu konverzií môžete zistiť, ktoré reklamy, kľúčové slová a kampane vám prinášajú najväčší podnikateľský úžitok a tomu prispôsobovať ďalšie investície do internetovej reklamy. 

Ak si chcete nastaviť sledovanie konverzií pre svoje webové stránky, musíte v službe AdWords vygenerovať útržok kódu HTML a JavaScript. Potom tento kód vložíte na svoje webové stránky.

Pre tento účel slúži vo Vašej administrácii rozhranie  NASTAVENIA / MARKETING a PPC / GOOGLE ADWORDS

Netreba vkladať celý kód ale len hodnoty Conversion  ID a Label.

nastavenie konverzný kód

konverzie

Tieto hodnoty získate z Vášho konverzného kódu pre objednávku:

Napríklad:

konverzný kód pre objednávku

 


Na čo slúži CUSTOM BUSINESS TYPE?

custom business type

Ide o zmenu parametrov v zdrojovom kóde v detaile produktov. Využitie je napr. v dynamickom remarketingu. Pre potreby dynamického remarketingu je potrebné používať hodnoty dynx a nie ecomm. Takže ak zaškrtnete custom business type, túto podmienku budete spĺňať.

Ak je custom business type aktívny v zdrojovom kóde je:

<script type="text/javascript">
var google_tag_params = {
dynx_itemid: '4883',
dynx_pagetype: 'other'
,dynx_totalvalue: 188 };
</script>

Ak nie je aktívny, v zdrojovom kóde nájdeme:

<script type="text/javascript">
var google_tag_params = {
ecomm_prodid: '4883',
ecomm_pagetype: 'product'
,ecomm_totalvalue: 188 };
</script>


Upozornenie:

V prípade, že máte viacero jazykových verzií, vygenerujte si v Google AdWords samostaný kód pre meranie konverzií:

konverzie