Google Adwords remarketing

Čo je to remarketing?

Remarketing Vám umožňuje osloviť návštevníkov, ktorí v minulosti navštívili Vašu web stránku a týmto návštevníkom zobraziť Vašu reklamu.

Vaši návštevníci sa rozhodujú pred kúpou služby, či produktu dlhší čas. Napríklad 15 dní. V prvý deň navštívia eshop a počas ďalších 14 dní navštívia x iných eshopov, porovnávajú, čítajú články. Po 15 dňoch na ponuku od Vás možno už aj zabudli. Vy sa ale klientom môžete stále pripomínať vďaka remarketingu.

 

Ako nastaviť remarketing na INTEO?

Rozhranie pre nastavovanie remarketingu – klasického i dynamického nájdete v sekcii

NASTAVENIA / MARKETING a PPC / GOOGLE ADWORDS.

Tu stačí vyplniť hodnoty Conversion ID a zakliknúť REMARKETING ACTIVE. Nezabudnite nastavenie uložiť.

nastavenia eshopu

google adwords nastavenie remarketingu

Ak chcete nastaviť aj konverzie, postupujte podľa návodu: Google Adwords konverzie

 

1. Conversion ID získate z vášho remarketingového kódu – napr.:

remarketingový kód

2. Z konverzného kódu pre objednávku si skopírujte hodnotu "label"(v prípade, že nastavujete aj konverzie), napr.:

konverzný kód pre objednávku


Na čo slúži CUSTOM BUSINESS TYPE?

custom business type

Ide o zmenu parametrov v zdrojovom kóde v detaile produktov. Využitie je napr. v dynamickom remarketingu. Pre potreby dynamického remarketingu je potrebné používať hodnoty dynx a nie ecomm. Takže ak zaškrtnete custom business type, túto podmienku budete spĺňať.

Ak je custom business type aktívny v zdrojovom kóde je:

<script type="text/javascript">
var google_tag_params = {
dynx_itemid: '4883',
dynx_pagetype: 'other'
,dynx_totalvalue: 188 };
</script>

Ak nie je aktívny, v zdrojovom kóde nájdeme:

<script type="text/javascript">
var google_tag_params = {
ecomm_prodid: '4883',
ecomm_pagetype: 'product'
,ecomm_totalvalue: 188 };
</script>


Upozornenie:

V prípade, že máte viacero jazykových verzií, vygenerujte si v Google AdWords samostaný kód pre meranie konverzií:

konverzie a remarketing