Storno vlastnej objednávky pre registrovaných užívateľov

Vaši klienti si dokážu sami vystornovať svoju objednávku, ak im to dovolíte. 

Stačí v sekcii NASTAVENIA/OBJEDNÁVKY/VŠEOBECNÉ zaškrtnúť možnosť POVOLIŤ STORNO OBJEDNÁVKY PRE PREDVOLENÝ STAV OBJEDNÁVKY. Nastavenia uložte.

storno objednávky

 

pozorPOZOR: Klient môže vystornovať svoju objednávku iba dovtedy, kým Vy v administrácii nezmeníte jej status. Toto opatrenie je urobené pre Vaše pohodlie, aby klienti nemohli stornovať už vyriadenú objednávku.

 

Storno objednávky pre Vašich zákazníkov je dostupné po prihlásení v rozhraní MOJE OBJEDNÁVKY. Klient si otvorí detail objednávky a klikne na tlačítko STORNO.

storno objednávky

 

tipVystornovanú objednávku zákazník vidí v zozname objednávok podfarbenú na červeno. Nepríde mu žiadny informačný e-mail o zrušení objednávky. 

Taktiež Vy v administrácii vidíte túto objednávku s červeným podfarbením. Po otvorení objednávky Vám systém napovie, z akého dôvodu je zablokovaná:

storno

Blokácia objednávky sa zruší akonáhle kliknete na tlačítko ULOŽIŤ v detaile objednávky.